
Ansøgningsrunde 2021
Ansøgningsrunden for tilskud til projekter i 2021 gennemføres med ansøgningsfrist den 26. august 2020 kl. 12.
Ansøgningsmaterialet for 2021-runden
- Fondens strategi 2018 - 2021
- Vejledning om tilskud af maj 2020
- Vejledning om revision af februar 2020
Ansøgningsskemaet for 2021 består af 3 dele:
- Del 1 Hovedskema med basisoplysninger om projektet og om ansøger (word) - Skema opdateret pr. 23.06.2020.
- Del 2 Projektbeskrivelsen (word)
- Del 2 Vejledning til udfyldelse af skemaet
- Del 3 Projektøkonomien (excel)
OBS: Der forventes i modsætning til tidligere år ikke at blive gennemført en ekstra ansøgningsrunde i marts 2021.
Indsendelse af ansøgning til fonden
Projektansøgningen skal sendes pr. mail til: kartoffelafgiftsfonden@kartoffelafgiftsfonden.dk
Skriv venligst projektets titel og/eller ansøgers navn i mailens emnefeltet fx ”KU - Optimering af udbytter i hestebønner”
Til brug for fondens registrering af ansøgninger er der i skemaerne lagt felter/koder ind. Det er derfor vigtigt, at følgende dokumenter vedlægges i mailen:
- Del 1 i word
- Del 2 i word
- Del 3 i excel
Derudover skal ansøgningen fremsendes i pdf-format, hvor del 1, 2 og 3 er samlet til ét dokument.
Evt. program til at samle de tre dele i PDF-format: www.pdfmerge.com
Kvittering for modtagelse af ansøgning
Ansøgere vil modtage en mail med kvittering for at ansøgningen er modtaget.